Friday, June 14, 2019

Dita von Teese

Dita von Teese
Dita von Teese
Lad os bare sige, at jeg nyder mig selv for tiden.

Flotte Dita von Teese elsker sex, tænker på sex og nyder sex. Igen.

For skilsmissen fra goth-rockeren Marilyn Manson i 2007 tog så hårdt på hende, at hun gik i cølibat i et helt år efter.

- Jeg fik knust mit hjerte ved skilsmissen, og jeg var slet ikke klar til en ny. Jeg havde ikke den indre kemi, der skal til, for at ville dyrke sex, fortæller hun. Men nu er lysten vendt tilbage.

- Jeg er pludselig blevet ret liderlig, og det er sjovt. Jeg fuldstændig elsker god sex. Som alle andre tænker jeg meget på sex, og i disse tider er sex en af de ting, man virkelig kan nyde, fordi det er fuldstændig gratis, siger den kurvede kvinde, der bl.a. lever af at lave eksklusive stripshows, med hentydning til den globale finanskrise.

Ditas egen sexede tips til ultimativ fornøjelse på lagnerne - eller hvor man nu måtte have lyst til at boltre sig - er også ganske gratis:

Find din indre sex frem: - Der er ikke kun én måde at være sexet på. Selv føler jeg mig mest sexet i selvsiddende strømper og lækkert lingerie, men det er ikke fordi, jeg tror, at mænd synes, det er sexet. Det er fordi, JEG synes, det er sexet. Vi er alle forskellig og skal hver især finde ud af, hvad vi føler os mest sexet i.

God belysning: - Sørg for at have en lysdæmper i soveværelset og leg med de forskellige muligheder for lækkert lys. Det er helt essentielt for at se godt ud.

Smil!: - Når en mand tænker på en kvinde, tænker han på hende, når hun smiler eller griner. En kvinde ser ikke nødvendigvis bedst ud, når hun prøver at se sexet ud. Hvis du er glad, er du også mere sexet.

Forvent lidt tortur: - Ringer han? Hvorfor ringer han ikke? Kan han lide mig? Alle piger går igennem den usikkerhed, det er at spille spillet. Hvad enten du er Kate Moss eller naboens datter. Accepter, at det er en del af spillet, og nyd det.

Opfør dig ordentligt: - Der er to typer kvinder: Dem, der går efter de gifte mænd, og dem der ikke gør. Den første type er ikke sexet, for de emmer af lavt selvværd. Jeg elsker mænd, men jeg går ikke efter andre kvinders mænd. Det er også årsagen til, at Jennifer Lopez hyrede mig til at optræde for sin mand, og Fergie bookede mig til hendes mands fest. De ved, at de kan stole på mig. Der er intet sexet over at lægge an på en anden kvindes mand. Det er ondskabsfuldt.

Sæt ikke dig selv under pres: - 'Almindelig' sex kan være mindst lige så god som eksperimenterende sex, så tro aldrig, at du bør kunne eller gøre mere for at imponere. Vær afslappet - så kommer tingene af sig selv.

Vælg dine fantasier med omhu: - Da jeg var yngre, troede jeg, at jeg var verdens bedste kæreste, hvis jeg foreslog en trekant med en anden kvinde. Men det gik altid galt. I dag vil jeg mene, at det er andre ting, der gør sex spændende. Og husk, nogle fantasier er bedst, når de forbliver fantasier.

No comments:

Post a Comment